Vlastníte nějaký zemědělský podnik, farmu, či vyrábíte bio produkty a chcete, aby se o vás dozvědělo více lidí, ale nevíte jak na to? Dnešní článek jsme pojali jako minikurz propagace zemědělských podniků a produktů v dnešní době. Dozvíte se tak, jak se dostat více na oči a potenciálně svůj podnik rozšířit k většímu množství zákazníků. Tak pojďme na to!
Dnešní doba si žádá krok s moderními technologiemi, a to v jakémkoliv odvětví. Pokud tedy chcete svůj podnik zviditelnit a dostat ho do povědomí více lidí, je třeba mít vlastní webové stránky. V závislosti na tom, čím přesně se váš podnik zabývá, se bude také lišit podoba vašeho firemního webu.
Web může sloužit pouze jako dobrá vizitka vašeho podniku. Pokud vlastníte například rodinnou farmu, web můžete využít pro vizuální prezentaci fotografiemi či jako informativní platformu, kde vaše příznivce můžete obeznámit s vaším návštěvním řádem či otevírací dobou. Buďte osobní a transparentní, k tomu vám mohou napomoci například fotografie vašeho týmu.
V případě, že vyrábíte vlastní produkty, webové stránky můžete pojmout formou internetového obchodu. Tvorba e-shopu už je technologicky náročnější, nicméně jeho pozitivní dopad na zvýšení prodejů může být významný.
Často můžete slyšet, že kdo nemá Facebook, jako by nebyl. Podobně tomu je i u podniků. Pokud si váš potencionální zákazník bude chtít ověřit, jaké kvality vaše produkty či služby jsou, Facebook bude jedním z jeho zdrojů informací. Pokud váš podnik bude mít stránku, o kterou bude dobře postaráno a profil bude aktivní a oku lahodící, jste na dobré cestě při získávání nových zákazníků.
Kromě Facebooku můžete mít profil také na druhé velmi populární sociální síti Instagram.
Na obou sociálních sítích můžete sledovat profily Půdy v aukci a trochu se inspirovat.
Známým faktem je, že stále nejlepší reklamou jsou osobní doporučení a spokojení zákazníci. Možnost zveřejňování recenzí na internetu urychlila šíření těchto hodnocení, proto je třeba o recenze pečovat. Žádejte proto své spokojené zákazníky o hodnocení na vašem Facebooku či profilu Google, aby vaše veřejné hodnocení bylo kladné a noví zákazníci si měli kde ověřit kvalitu vašich služeb.
I přes popularitu technologií a online prostředí, je stále nezbytné nezanedbávat tradiční způsoby prezentace. Jedním ze způsobů je účastnění se na veřejných akcích, jako jsou trhy či výstavy. Na podobné akce přichází velké množství návštěvníků a vy tak máte možnost se se svými zákazníky potkat tváří v tvář. Svou firmu zviditelníte a získáte tak možnost prodat i řadu vašich produktů.
Mezi takové akce patří například výstava Země živitelka či farmářské trhy někde ve vašem okolí. Velice oblíbené jsou i výstavy vydavatelství Profi Press, jako je Naše Pole v Nabočanech. Právě o této výstavě se můžete více dočíst v našem článku ZDE.
Další cestou, jak svou firmu zviditelnit a případně i něco vydělat, jsou dny otevřených dveří a další akce pro širokou veřejnost. V takový den můžete svůj podnik zpřístupnit veřejnosti bezplatně či za symbolické vstupné.
Mezi další veřejnosti přístupné události mohou být komentované prohlídky či kulturní akce pořádané v prostorách vaší farmy či jiného podniku. Vybrané vstupné bude příjemným příspěvkem do rozpočtu podniku.
V současné době již také můžete využít propagaci na našem inzertním portále. V rámci této spolupráce si můžete nechat zveřejnit reklamní banner přímo na našich stránkách. Díky tomu vás tak uvidí tisíce lidí. Kromě toho nabízíme také zveřejnění článku o vás a vašem podniku na našem blogu. Mezi možnosti propagace spadá také zveřejnění v newsletteru, který dorazí do e-mailových schránek více než 16 tisíc uživatelů.
Máte zájem? Neváhejte kontaktovat náš marketingový tým na adrese pb@chenen.cz
Budeme se těšit na spolupráci!
V případě dotazů nám neváhejte zanechat komentář.